Nu är bloggen officiellt igång!

Nu får jag faktist nöja mig med designen för nu vill jag börja blogga.

Ska absolut försöka skriva minst 1 inlägg om dan. Det borde jag väl klara, eller? För jag vill  ha många läsare. Och nej, bara för att min blogg är rosa för tillfället betyder det inte att jag är fjortis - om det var nån som undrade det. Långt ifrån!
Bra nu har vi rett ut det också haha.

Vad har jag gjort idag då? Jag vaknade vid 12 (som jag har börjat göra, eftersom jag går och lägger mig vid 1-2 på natten) och åt frukost ute på altanen. Det var underbart väder med sol och blå himmel. Känns som det var flera veckor sen. Har ju varit tråkigt väder med regn, hagel och åska. På sommaren! Så jag åt iaf frukost ute och sen var jag vid datan ett tag, och sen ut igen och solade. Solade nog i 2,5 timmar. Behöver jag berätta hur skönt det var? Och brunare blev jag också - härligt!

Sen blev det molnigt och nu ser det ut att regna.. igen! suck.
Nej men nu ska jag faktist ut och fota lite innan det regnar. 

Skriver ett till inlägg sen :* 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0