Lyckat

Hej läsare :* Blev bara ett litet inlägg imorse, så jag skriver lite mer nu då. Lite av min bloggtid nu ;p typ vid 11-01.00, ne men tycker det är skönt att skriva när dom andra har lagt sig, och det är tyst och man kan tänka klart.

Hursom så var jag och solade imorse, skönt att bli brun igen! Sen var jag med mamma på stan och vi åt ben&jerry, fikade på uteservering och åt lunch på stan också - och däremellan shoppade vi. Köpte mina jeans jag ville ha, en tröja jag gillade och supersnygga pumps som jag blev förälskad i. Så lyckad shopping! Men dock inte den där fina klänningen jag ville ha, men blir en annan gång.

Bilder på kläderna och skorna får ni imorrn bitti (vilket betyder runt 12) haha

Sen är jag lite sur för att jag missade U2, som spelade i Gbg ikväll.
Ett av mina många favoritband, men men. Nån som var på spelningen?

Kommentarer
Postat av: johanna

min låtsas mamma va på konserten :))

2009-08-03 @ 23:45:34
Postat av: sara

Sv; Okej vad fuskigt ;p

2009-08-03 @ 23:50:32
URL: http://saraolofsson.blogg.se/
Postat av: johan

Självklart var man där:) Sjukt häftigt du missade verkligen något där:)

2009-08-03 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0