Funderingar

Hej alla söta läsare! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag lovar att lägga upp nya bilder på mig imorrn igen.

Just nu är jag inne på msn och chattar lite med roliga människor och lyssnar på musik. Brukar inte vara inne så mkt på msn, men det händer väl. Sen vill jag köpa nya skor igen, men har inga pengar. Eller jag har 4 tusen, men dom kmr jag lägga på en ny mobil för det behövs. Fast snart kommer ju studiebidraget tillbaka igen, så det är ju bra!

Tycker det är jävligt tråkigt att jag inte kunde hitta sommarjobb, för jag var ute i god tid men sen blev allt taget. Åh!
Men nästa år kommer jag troligtvis sommarjobba och då är jag 18, woho ;D Det kommer bli så himla underbart att fylla 18, då man kan bestämma allt själv och göra det man vill utan att tjata om lov. Sen blire ju krogen och party ;p bäst. Det känns ganska overkligt för det är ju nått jag iaf, har längtat till i flera år? Längtar ni som är under 18 också till den stora dan?

Men nu ska jag göra iordning mig och gå och lägga mig, godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0