Sorry bloggen

Stressade sjukt mycket imorse innan jag skulle in till stan. Så jag hann aldrig skriva ett inlägg!

Vaknade 11, åt frukost och var tvungen att dammsuga huset. Och sen var plötsligt klockan 13 och bussen gick 13.30. Så jag sprang bokstavligen runt i huset och först skulle jag hitta kläder att ha på mig, vilket tog typ 10 min sen platta håret och sminka ögonen. Och då var klockan redan 10.20 och sen sprang jag runt lite till och plockade på mig saker som mobil, pengar, busskort och sånt. Sen snabbt iväg till bussen. Så det gick verkligen inte att klämma in ett blogginlägg ;p

Aja väl framme i stan började det SPÖREGNA och hagla (!) och åska och blixtra, så jag fick hoppa av där och stå i en busskur tills vädret lugnade ner sig lite. Men kom iallfall perfekt i tid till frisören! Klippte bort det slitna i topparna och klippte upp lite runt ansiktet. Och hon lockade också halva håret, lev skitsnyggt.
Sen när jag skulle gå, regnade det fortfarande så jag fick låna ett paraply, vilket var riktigt snällt! Mm och gick på stan lite och sen åkte jag hem.

Bild på håret behövs inte riktigt, för det blev ju ingen större skillnad egentligen. Bara fräshare och så, men jag tar kanske en bild imorrn. puss:*


©saraolofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0