Sommarväder

Hej läsare :* Sorry det har dröjt lite sen jag bloggade, men idag är det superfint väder! - så jag har suttit ute och haft det jätteskönt i solen! Och det fläktar lite, så det är helt perfekt ju.

Igår ikväll åkte pappa och jag till Rimforsa till en parkeringsplats, där det var lugnt så att jag kunde övningsköra. Så jag krypkörde lite där, backade, gjorde 8:or och körde sen ut på en mindre väg där jag mötte både en bil och cyklist, en liten utmaning. Men det gick bra! Jag körde ganska bra, men det var fkt riktigt läskigt ibland! ;o och svårt med koppling och växling. Aja det var iaf första gången jag körde bil ;p  så jag ska köra några gånger i veckan nu och träna lite.

Vad mer? Jo det var länge sen jag laddade upp ett foto, här har ni ett,
och ett nytt foto kommer snart. Men nu ska jag ut igen, puss:*


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Solen finns hos mig äntligen. har tröttnat på pissväder :D

2009-08-05 @ 16:13:32
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: bella

sv : tack din är med fin :)

2009-08-05 @ 19:12:16
URL: http://isabellablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0