Lägenhet!

Har faktist varit och kollat på min lilla 1:a, just det jag har fått en lägenhet! :D woho min första lägenhet. Den tillhör skolan, och dom har ungefär 60 lägenheter. Och sammanlagt 140 boenden runt om. Under mitt första år på gymnasiet bodde jag på ett elevboende på skolgården, och nu flyttar jag till egen lägenhet i Ljungsbro, som ändå i närheten, och bor där 2 år.

Husen där man bor är i 2 plan, och min lägenhet är högst upp, och mittemot är det en 2:a och brevid är det en till 1:a. Och i huset bor det ju andra elever från skolan.

Min lägenhet har köksvrå, vardagsrum/sovrum och en liten toalett. Sen delar jag duschrum med tjejen som bor brevid. Blir nog superb! Och nära till ett hemköp. Så jag får ta bussen till skolan.

Hursomhelst så har jag ställt in säng och lite möbler där nu, och imorrn ska vi till ikea och köpa en bäddsoffa och hylla. Och på söndag ska jag köpa mat. (Jag ska alltså bo där på veckorna och åker hem på helgerna.) Anyways orkar jag inte skriva mer, har ni frågor så fråga på. Och jag var dum nog att glömma kameran hemma, så jag
får väl fota lägenheten imorrn. puss på er!

Och Cloetta finns ju i Ljungsbro också, mmm ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0