Hemma igen

Hej alla söta läsare! Nu är jag hemma igen till helgen, saknat mig?
Tycker veckan har gått väldigt snabbt!
Var iaf väldigt kul att träffa alla i klassen igen, även fast flera slutade (vi var 28 i början av 1:an, och nu är vi bara typ 18)
Men det tycker jag väldigt skönt egentligen, att vi är en mindre klass nu så att man kommer varanda närmre eller hur man ska säga. Nu är det bara vi dom bästa kvar i klassen ;)

Lite om vad som hände i veckan då;
I måndags var vi i Boda Borg i Sävsjö , som är typ ett äventyrshus som finns på lite olika orter där man ska göra uppdrag i olika rum, och klarar man ett uppdrag så öppnas nästa rum osv. Lite svårt att förklara, men det var rätt kul och jag lärde känna 2 jättesnälla tjejer som går 3:an. Annars har det mest varit vanliga lektioner, fast lite slappare.

Sen har jag ju bott i lägenheten hela veckan och det har funkat bra, och det tar bara 10 min med bussen från Ljungsbro till skolan. Och 30 min in till resecentrum och stan. Sen har jag lyckats ha sönder 2 skålar i veckan som jag tappade i golvet när jag torkade, hm lyckat?
Aja nästa vecka kommer iaf emma och sover över (: För idag var vi och köpte bäddsoffa, som blir väldigt bred när man fäller över den, så den kommer jag sova i nu varje natt i lägenheten och dom som sover över. Och sen kanske karin kommer och hälsar på nån dag.

men nu törstar jag ihjäl, har inte druckit nått på hela dan typ, puss:*


Kommentarer
Postat av: Jesper

Oooh ja, !:S



Hur som helst... hur som helst... Va där du för en då?

Kortfattat.. :D



2009-08-21 @ 20:43:00
URL: http://kepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0