Hemma från tandläkaren

Hej läsare, njuter ni av vädret? det gör jag. Vaknade halv 8 imorse!! :o för jag skulle till tandläkaren. Dom fixade lite med tandställningen, och har ny tid om 2 månader. Så känns skönt att ha det gjort.

Pappa körde hem mig och påväg hem i Linköping såg vi perfekta övningskörning-stället så vi svängde in där så jag fick köra lite ;p Stället är helt perfekt för oss som övningskör för där är det grusat med många vägar att köra in på och en rondell i mitten. Körde snabbare den här gången och mkt bättre än förra och var inte lika nervös. Körde liksom jämnt och inte ryckigt som vissa nybörjare gör. Dock fick jag motorstopp när jag skulle svänga in på en väg efter att ha stannat, men vem får inte det första gångerna? Hursom så gick det bra!



Kommentarer
Postat av: Nadia

vaknada också 8 ;) fin blogg förresten ! :)

2009-08-07 @ 11:13:00
URL: http://naadiias.blogg.se/
Postat av: Nadia

hahah neej , blev väckt ;)

2009-08-07 @ 11:24:14
URL: http://naadiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0