Är ni vakna?

Har insett att min blogg har varit lite tråkig dom senaste dagarna, men lovar att bättra mig!
Kommer göra hiss&diss listor och sånna saker, och lägga in nya foton och bilder på mig - för just nu är ju datan i källaren och jag hatar ljuset här nere och det är för mörkt, men så snart datan flyttas upp igen dvs imorrn? så kommer nya bilder snart.

Imorrn kommer faktist min mormor och gudfar hit, eller aa vid 12 på natten. Och dom stannar en vecka ungefär, fast jag kommer ju gå i skolan så det blir lite som det blir. Dom är tyska, för guess what? jag är halvtysk (min mamma är tysk)
Så jag förstår faktist tyska flytande, nästan precis så bra som svenska - men kan dock inte prata lika bra, men det går.  För här hemma brukar min mamma prata på tyska och jag svara på svenska, vilket är lite häftigt. Mm men nu svamlar jag mest..

god natt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0